Kleine update

12 juni 2014 - Alexandra, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal,

Hebben jullie de hitte van de afgelopen dagen overleefd? Hier is vandaag eindelijk weer eens een keer de mist opgetrokken. Ik zit hier namelijk in een plaats dat in een soort put ligt tussen de heuvels, hierdoor blijft de mist lekker lang hangen en ziet het er koud en somber uit. Maar daar is nu eindelijk verandering ingekomen. Gelukkig maar, want de komende weekenden en weken staan er weer leuke dingen op de planning!

Jullie zullen misschien wel gedacht hebben dat ik niks meer beleefde hier, omdat ik al een tijdje niks meer van me had laten horen. Dat klopt ook wel een beetje, het weer was niet heel erg goed zoals je nu al wel weet en ik had geen auto ter beschikking. Maar ik heb me toch nog prima vermaakt met mountainbiken en wandelen hier in de omgeving.

Vorig weekend was de auto terug en zijn we naar Wanaka geweest (alweer). Het blijft daar heel erg leuk ook al konden we helaas niet alles doen wat we wilden doen vanwege de laaghangende bewolking. Maar alsnog zijn we naar de Disney film Maleficent geweest, wat nu niet echt een heel erge aanrader is en hebben we gezellig wat gedronken in een bar tijdens de rugby wedstrijd van Nieuw-Zeeland - Engeland. Al met al heb ik me de afgelopen prima vermaakt, alleen iets minder spectaculair dan de vorige weekenden.

Maar zoals ik al zei gaat daar verandering in komen de komende tijd, want komend weekend gaan we naar de omgeving van Mount Cook (hoogste berg van NZ) waar volgens de weersvoorspellingen ons een heel mooi weekend staat te wachten! En als alles goed gaat gaan we het weekend erop skien!! Kan niet wachten!! En als we dan zo ongeveer alles hebben gezien op het zuideiland (de highlights) dan gaan we de week daarna maar voor ruim 2 weken naar noordeiland!!

Groetjes, Wouter